Search This Blog


MY SELF

Faces That I Love


SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Nov 17, 2011

BERAKHIRNYA PENANTIAN




RM0MaxisBB-You have reached yr quota.Speed will be reduced.Call 1800822000 or log on to MyAccountPortal now to buy quota and continue fast browsing experience.grrrrrr...ni la yg wat aku menyampah.tiap2 bulan ni la masalahnya.nk kata byk d`load movie ke,lagu ke x de pun.u tube pun x de la bukak byk mana.rasa2 ni mesti psl apis slalu dok men game on9.dh la tiap2 kali log in dia bg sms tu.dh berpuluh2 inbox aku dpt.iskk..ni kena tunggu 28hb ni baru ok.lmbt lg tu.baru jer ada semangat nk update blog dh down blk.ni kena sabar byk2 la nmpknya nk update blog.bkn senang update blog dlm keadaan cm ni.erkk...
aku bkn nk cite psl line tenet.aku nk citer psl result UPSR semalam.eh2,bkn aku yg ambik la.kwkwkwkwkw....kpd adk2 yg tgh tunggu result UPSR semalam mesti dh lega kn skrg.ada yg berpuas hati,ada jugak yg x brapa puas ati.update status masing2 pun kebanyakannya berkisar tentang result UPSR.penuh wall aku ngan status2 n gamba2 mak bpk cite psl ank memasing.mak bpk lak excited.huhuhu...pas tu citer pal duit rm100 tu.opssssss....alhamdulillah kebanyakannya berpuas hati dgn keputusan ank masing2.tahniah diucapkn.kpd yg x berjaya tu this is not the end,but just the beginning.perjalanan masih jauh lg.masih byk lg yg harus ditempuhi.yg penting jgn cpt berputus asa dan teruskn usha anda...pesanan utk ank akuu jugak ni.sekian trima kaseyyyy.....x leh byk2 kang lmbt nk loading.huhuhuhu....




P/S: tringn lak nk rasa cm nih.bila la ank aku nk pekse2 cm ni yek.erkk...lmbt lg la.baru 4taun.huhuhuhu...sabor jer lah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...