Search This Blog


MY SELF

Faces That I Love


SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Aug 23, 2011

AKU HANYA MANUSIA BIASA

Ooo...abg joe memperkotak katikkn jeti bagan datoh yer...grrrrrrrr..nnt arrrr...cisssss....jgn memain,ada badang dok dekat2 situ taw.erkkk...hari ni hari rabu.wordless wednesday kata abg joe lg.so,x leh la cite byk2.sket2 je dah.lg pun dlm keadan intenet yg dh melebihi had penggunaan aku rasa ni 1 cabaran utk aku wat entry blog dan mengupload gamba2.punye la lembap dan memerlukan kesabaran yg tinggi.akhirnya berkat kesabaran aku ni,berjaya jugak la aku upload gamba2 tu pun jenuh dok tunggu dekat sejam.adehhhh......korg tgk gamba je dh la. errr...tp aku bkn nk cite psl abg aku yg gemok tu.aku nk cite psl kelab kete (EOCM) yg aku baru join ni.baru x baru ada la dkt 2 bln dh.amende kelab ni?sila google sendiri la yek.ni la org yg bertanggungjawab atas semuanya (klik di sini).korg klu nk join skali meh la..huhuhu...best sgt ke kelab ni?erkk...nk kata best tu x taw lg la kn psl baru je join.tapi stakat ni ok la.x de masalah.sume bole masuk.biasa la kn memula tu mesti la malu2 meowww..pas tu gasak la pe nk jd.malu pun dh x de.erkk...lelama ok la.ni baru sket.ada lg la gambo2 yg berkaitan.len kali aku cite lg.utk hari ni cukup la stakat ni dulu yek.ingat sket wordless wednesday.kurangkn bercakap okeh.lebihkn menaip.erkkk....jom tgk gamba2  masa majlis berbuka puasa di cyberjaya baru2 ni :




 suke je incik husben aku ni



posing dulu smentara diorg siapkn makanan.time ni dh lapo x hengat.erkk...



incik tedy bear and his son.erkkk...cabotttt...>>>>



apis pun pose ke?erkk...



adeiii..cm ne leh ada botol susu plak kt situ.



chef pun ada????



antara tetamu yg hadir.



hahaha..incik husben dh x sabar tunggu azan.dia tgh aim kambing blackpaper tu.syuuuuu....



ni aku nk fokus yg baju ijau tu sbenarnya.erkkk..



dia wat dh perangai gedik2 dia.huhuhu...



sebahagian dr ahli2 yg ramai tu



ni lagiiii..



dan lagiiiiiii...



ni iklan jer..sila abaikan.erkk...



dan last skali...abessss dh...



P/S: sekian..trima kasih..jmp lg di episod akn dtg.tunggu line tenet aku kembali pulih spt sedia kala.huwaaaaa...sedeyyyyyy...sob3....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...