Search This Blog

MY SELF

Faces That I Love

SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Aug 9, 2011

BOBOY




bkn cite katun boboy boi tu yek.ni boboy kucing kt pic tu.tp apis pggl kucing ni boboy boy.huhuhu...yea2...dpt kucing lg.mggu lps blk kg tgk2 ada plak ank kucing ni.mana tah bpk aku dpt,aku pun x taw.x yah dh mntk kucing kt Miey Hirouki.btul ke aku eja nama dia ni.erkk....tp ok la jugak wat pengganti baby yg dh mati tu.smpai skrg pun dok tringat-ingt lg kt baby.sob3 :'( ...seb baik ada ank kucing ni leh la wat pengubat rindu.utk pengetahuan sume,family aku mmg penggemar kucing.kt umah mesti kena ada kucing w`pun sekor.klu x de kucing rasa sunyi je rumah.mcm x lengkap je rumah tu.boboy ni manja sgt.dia suke klu kita pegang2 dia.mesti dok diam je.wat la pa pun,dia x lari.aktif jugak la,asik nk main jer.aku suke kucing yg aktif x la bosan tgk dia dok diam je.klu kita main2 x de respon.tu bg aku kucing yg membosankn.tp ada ke kucing cm tu?sume ank kucing mesti la aktif kn.tgk la pic.comeyyyy....




x leh dok diam.nk tgkp gambar pun payahjap pusing sana,jap pusing sini



eeeee..geramm...tgk tu dh tarik2 telinga dia pun diam je.x marah plak tu.erkk...



aaa...comeyyyy tak?ngeeeee...



tgh dok pikir nk men apa la tu kn.erkk..



P/S: w`cam ne pun tetap rindu kt baby.sob3...


(baby)


3 comments:

Katak Hijau said...

lawanya bulu boboy.. ni jantan ek.. bole laa kawen ngan lisa nanti.. ngeeeeee

Atirah Tyra said...

a`ah laaa..nama pun boboy mesti la jantan.klu nk kawen ngan lisa ke ada pengeras.hahahahaha...

AyU D H@!r! Pr!nCeS$ ~ 0n 9 ~ said...

xyah pkai pengeras da akak..boboy kn da keras..erkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...