Search This Blog

MY SELF

Faces That I Love

SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Dec 16, 2011

LIMA 2011 (6-8/12/2011)



hah..ni citer psl LIMA langkawi tu.time ni mmg tgh demam LIMA kn.w`pun baru je berakhir tp memori masih tersimpan kukuh kpd mereka yg baru pertama kali tgk.lebih2 lg pd krew2 yg terlibat.dr abg2 pilot,smpai lah kpd makcik2 pakcik2 yg jual air dan makanan.mesti byk dpt hasil taun nih.kali ni merupakan siri ke-3 lawatan aku ke langkawi utk taun ni.maknanya ni la yg last utk taun 2011.insyaallah akan ada siri2 lawatan lagi untuk tahun 2012.setaun 4/5 kali pg sana.cari apa tah.mesti korg pelik psl pa la slalu sgt pg sana kn.aku pun x taw.cm ada something la.yer la,tpt jatuh lg kn d kenang ini kn pula tpt bermain.di situlah bermulanya perjalanan hidup aku.d situ lah jugak aku  memulakn langkah utk hidup berdikari jauh d rantau org.belajar ttg kehidupan,suka dan duka. teringt kata2 seorg teman dunia ini luas utk  kita terokai.cehhh..tu citer lama daaa...dah2..back to the story psl LIMA nih.

perjalanan bermula pd 6/12/2011.maknanya selang sehari lepas desaru.ni pic time kt airport.gelagat apis jer..huhuhu...





tido lak dia.erkk...


dh smpai airport langkawi.smentara tunggu sepupu encik husben smpai.owh lupa lak.time ni kitorg x dok syele.gile ke nk dok syele.sume brg naik 2 kali ganda.mampuihhhhh..dok umah sepupu jimat sket.pinjam kete dia skali.seb baik ada sepupu kt pekan kuah tu.hehehehe....



errr..ni x de pa2 ni.tgh tgk adik tu tgh men game kt tv.iskk...


ni la tgh lepak2 kt umah dia.melepas kn penat.huhuhu...




mlm lak dia ajak g mkn kt kuah.perghhh..tgk menu cam tingkap lak yer.tererrrr2...hahahah...


ni diaaaaa...

(7/12/2011)


pemandangan dr look out view.diorg pggl tpt ni pemandangan indah.


ramai dan berpanas-panasan.huhuhuhu...


 pemandangan dari kejauhan


reporter RTM





ni diaaa..menteri perlancongan.sapa nama dia?erkk..lupa lak.adehhhh....alalalala..>>>>>




dh lapo g carik mkn.jln2 cari pasal makan.ni la port biasa kitorg.time lunch mmg ramai org dtg sini.tpt ni best.lauk pauk byk pilihan.sedap lak tu.harga x la mahal sgt.yg bestnya air minuman dia letak depan2 leh ambik sendiri.tu yg x tahan tgk.haus gilerrr....huhuhu...






lps mkn g port cable car plak.dh smpai sana tetiba lak jmp 1 benda .cam kenal jerrr...


 ni laaaaa....duck tours.patut cm kenal jer.dulu benda ni ada kt melaka.skrg kt sini pun ada dh.dia bwk kita jln2 atas darat ngan air skali


gila mahal punya tiket.**mataiiiii...





sbelah petangnya tgk show maritim plak kt awana porto malai:





ada plak food carving


ni chef dia la nih



show time:aksi2 demonstrasi menagkap lanun.erkk...






(8/12/2011)
last day nih.tgk kapal terbang jer laaaa...jap lg nk blk dh...







masa utk balik.kt airport langkawi



jump plak brader EOCM nih.dia pun salah seorg dr kru yg terlibat



keberangkatan pulang sultan kedah




dh smpai LCCT.pakcik nih ambik.hihihi... :P



P/S: hahahha...encik husben frust x dpt masuk dlm bangunan pameran tu.psl lom dibuka utk org awan lg time tu.sekiannnnn....lain taun dtg lg.muehehehhe....




1 comment:

Katak Hijau said...

org awan tu apa ek? wakakakka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...