Search This Blog

MY SELF

Faces That I Love

SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Feb 27, 2011

NEW BEGINNING PART 2:

CURSE DAH HILANG....

Erkkk....Curse apa ni? Ni curse orang belum kawen. Huhuhuh...
Sebenarnya aku nak cakap pasal adik aku yang lagi sorang ni. Dia pun baru menamatkan zaman solonya pada 25 Feb 2011 di Segamat. Congratulation... Semoga Kekal Ke Anak cucu. Selesai sudah dua majlis. Tinggal majlis kat kampung aku jer mminggu ni. Kepada korang yang mengenali kami dijemput hadir pada 5 Mac ini di Bagan Datoh untuk sama-sama memeriahkan suasana. Korang tengok la pic masa majlis tu..





















































































P/S: Ada lagi tiga perkara harus diselesaikan.... Huuhuhuh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...