Search This Blog

MY SELF

Faces That I Love

SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Mar 27, 2011

FROM LANGKAWI WITH LOVE

24 Mac 2011 masa untuk bercuti ke Langkawi. Tapi pada masa entry ini ditulis aku dah pun balik. Huhuhuhu.... Percutian kali ni tak berapa menarik pasal encik husben demam. Tak pergi mana sangat pun. Nak shopping-shopping pun tak best. Banyak masa dihabiskan dalam bilik chalet jer. Tu la, dah cakap tak payah pergi, nak jugak pergi. Kan dah tidur jer. Lagi pun kali ni pergi tak lama. 3 hari jer. Huhuhu.... Tapi aku dengan Apis sempat la mandi-mandi laut. Hari pertama pagi tu pergi Gunung Mat Cincang naik Cable Car. Tu tempat wajib kalau kitorang ke Langkawi. Korang tengok la pic banyak-banyak dalam ni. Selamat skodeng. Huhuhu....
























































































P/S: Next trip jom kita pg ramai-ramai... Erkkk...

3 comments:

Katak Hijau said...

ajak g ramai2.. tp booking tiket tak cakap pon.. lalalalala :p

Atirah Tyra said...

wakakakaka.....len kali arrr..hehehehe....g gold coast lak.erkk...

Katak Hijau said...

bole.. gtaw awal la ek.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...