Search This Blog

MY SELF

Faces That I Love

SILA KLIK HEARTBEAT NI...TQ

Mar 11, 2011

SEDIH :'(

Huhuhuhu... Apis demam..


Sedih.. Susah ati.. Tensen pun ada pasal Apis demam sejak hari Selasa lepas. Sampai sekarang pun belum kebah lagi demam dia. Sedihnya tengok Apis macam ni asik terbaring jer tak bermaya. Kurang selera makan. Aku tengok dia dah kurus. Dah la minggu lepas kena muntah-muntah. Baru nak baik minggu ni dah demam pulak. Asik makan ubat jer. Kesian anak ibu ni. Huhuhu.... Malam-malam lagi panas badan dia. So, kitorang terpaksa berjaga malam. Dua tiga hari ni kitorang tak cukup tidur. Malam semalam kitorang bawa dia pergi klinik. Sekali cek suhu dia 39 darjah celsius. Tahap panas dan maknanya tahap berjaga-jaga la tu pasal masa dia kecik selalu kena sawan. Aku tak nak perkara tu berulang lagi. Bila malam kitorang tak leh tidur sangat kena jaga dia. Sampi pagi tadi husben aku lambat pergi keje. Bila la nak baik ni. Huhuhuhu... Aku hanya mampu berdoa supaya Apis cepat sembuh. Rindunya nak tengok dia aktif cam selalu.


P/S: Sabar lah sayang.. Ibu jaga Apis baik2 ni. Cepat sembuh yer sayang nanti kita pergi bercuti. :)

2 comments:

Katak Hijau said...

get well soon apis..

Atirah Tyra said...

ERKKK...CM NE LEH X PRASAN KOMEN IRA NI.HUHUH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...